Godmorgon! <3

Godmorgon allihopa! Idag så har vi sovmorgon till lunch! Så skönt! <333 Men iallafall så tänkte jag att jag ska blogga om min BFF Hon heter Julia Svärd och är jätte söt och snäll. Hon finns alltid där när jag behöver det och är ett riktigt stöd. Fast hon är inte alltid seriös för hon kan vara jätte rolig! Hon har också en blogg med sin andra BFF Saga. http://thetwoqueens.blogg.se/ Det är en bra blogg som handlar om lite allt möjligt! Tillexempel deras liv och vad dem har gjort under dagen ;-) <3 Snälla följ henne på instagram hon heter: jullethequeen Jag älskar dig med hela mitt hjärta <333 LiveYourLife// Hannah

Kommentarer
Postat av: julle

JAG ÄLSKAR DIG FINIS! ALLVAR! HUR KAN JAG HA EN SÅDAN TUR SOM HAR SÅ FINA VÄNNER SOM DIG OCH SAGA? Gud tack! puss o kram från Julia

2012-02-23 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0