Bambam<3

Jag ska berätta en liten historia om mon gamla hund Bambam. (17/9 2009-25/11 2011)
Vi åkte till typ Uppsala och skulle köpa honom. Han var ett halvår och jättesprallig. När vi kom hem så gick vi ut med honom. Sen stängde vi in honom i ett rum för att ge honom till pappa i present när han kom hem från jobbet. Vi tog hand om honom men han var busig. På sommaren byggde vi hinder så han fick hoppa. Men i höstas så blev han påkörd av en bil. Han överlevde inte, alla blev ledsna. I skolan var det jätte många kompisar som tröstade mig. Men jag tänker alltid på alla bra stunder med honom och då blir jag glad :D



Så såg han ut^^ Visst var han söt <3
LiveYourLife// Hannah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0